Thursday 7 April 2011

Pencarian Model untuk show pakaian Muslimah..

ada sesiapa kawan2 yg berminat untuk jadi model? boleh datang ujibakat utk pakaian muslimah JIKA TERPILIH show akan di adakan di negeri KEDAH DARUL AMAN..

Hari : Sabtu ( 9 April 2011 )

Jam : 11 Pagi - 2 Petang

Alamat : Lee & Shawn Talent Agency
             No 3-D Wisma Ampang Triangle 1,
             Jalan Mamanda 7/1, 68000
             Ampang S.D.E

Bayaran : RM 70.00 ( utk photoshoot dan profil dalam bentuk CD )

boleh call @ sms saya siti 0178540717 untuk keterangan lanjut. Keutamaan untuk anak negeri Kedah tapi sesiapa yg berminat boleh datang.

1 comment:

  1. Saya teringin sangat untuk mnjadi model muslimah....tpi saya seorang remaja berumur 15 tahun...ketinggian saya agak pendek...adakah saya boleh terpilih...??

    ReplyDelete