Saturday 26 February 2011

CINTA ITU INDAH @ MENYAKITKAN??

masing2 ada kebodohan @ kesilapan masa lampau yg akan membuat kn seseorang changed a lot not like the same u are.. dulu masa mula2 kenal cinta aku x tau apa makna sebenar2nya... dua kali putus sesuatu yg menyakitkan... masa tu aku fikir lepas nie aku akan permain2 insan bernama lelaki bg aku dorang selalu menyakit kan aku, aku x nak komitmen +jujur + setia.. aku jd penat utk mulakan hubungan balik dan bila yg the latest aku jumpa, im not think his my guy actually, bila aku tengok kesungguhan dia utk berkawan dgn aku dia lain dari lain.. dia byk bersabar dgn aku, mcm2 perangai aku buat but dia tetap x nak mengalah utk amik hati aku.. dgn dia lah byk aku memahami pasangan dia byk mengajar aku bagaimana untuk menjaga sesuatu hubungan dgn baik berjaya mengubah aku dr pergi tempat2 clubbing erti kata yg x baik + perangai yg x baik totally stop all that dh cuci tangan kaki... dan hanya dia yg bertahta dlm hati aku sekarang walaupun dugaan dan rintangan dtg bertubi2... itu akan membuat aku pasrah dan jalani kehidupan yg penuh hipokrit yg penuh kepura-puraan walaupun hakikatnya hati aku hanya tuhan saja yg tau... aku selalu impi aku akan jalani kehidupan yg aku ingin kan selama nie... aku x boleh hidup tanpa pasangan @ lelaki thats fact!! walaupun ada org yg mengatakan boleh hidup tanpa lelaki.. masing2 terima kelebihan dan kekurangan... aku harap akan ada jalan terbaik utk semua masalah aku... time2 cmni la aku teringat dekat arwah ayah aku, cuma aku terkilan sbb masa kecik2 je aku amik gmbr dgn arwah ayah.. raya 2 tahun lepas abg ngn adik2 aku g raya umah atuk atas aku x dpt ikut kna jaga umah..setiap pesanan dia aku x pernah lupa.... ctie rindu sgt2 dekat ayah...


                                                   aien, masyi, bob ngn arwah ayah...

Al-Fatihah semoga roh arwah ayah ditempatkan dikalangan org2 beriman amin...

No comments:

Post a Comment